Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 1. august 2017

Bergen 29 - 31 juli 2017 Del 1

Hol-Aurland til Bergen. Mor fornøyd

jeg har for lite fjell i livet mitt...

At sauer går i veien, det er greit nok.. At de ligger i veien er også innafor. At de ikke rikker på ørene og iallefall ikke glipper opp øya, når vi passerer, det synes jeg er litt skummelt. For sauens del..

Tvindefossen, Voss, Hordaland

Tardis og fossen

Mack i regnet, foran Tvindefossen

Hotellet, på morgenpromenad

Utsikt fra restauranten.Frokost.  Den heter Bergtatt faktisk..

Måke som ventet på at noen skulle være trege med å rydde opp litt frokost

Resepsjonen på hotellet. Mack synes gulvet var råekkelt..

Enhjørrning, smultring, og regnbuer... jadda..

Tardis på torgalmenningen. Vi måtte holde oss i aktivitet, mens gutta var på Outland

Holberg. Han har gitt meg så mange gode stunder gjennom studiene i vinter, så han fortjener et bilde..
Søte Charlie

De samabeidet utmerket med å gjøre seg bemerket. Dette var Team Brothers.

Mack har Lene i fokus

Brødhuet mitt

Ved ønskebrønnen. Ønsker oss mange gode dager med disse to!

Lekker arkitektur. Bryggen , så klart.

Hotellet by nightt

Svært neonblå korridor når vi kom hjem om kvelden.

1 kommentar: