Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 1. august 2017

Sommeren 2017....!!. sommeren da...


Oppdateres , så klart!! Helt ut august!!



Brødrene






¤  9c tok sommerferie, og vi skal ha klasserom i brakka neste år!
¤ Vitnemålet fra Høyskolen i Østfold kom. Jeg har vært flink student i år! Kommer til å savne samlinger og seine morgener, samt tidlige fergeturer
Batikk, takk!

¤ Bilen måtte til doktoren igjen...
¤Tardis ble 5 år!

¤  Det  ble hjemmesommer, men vi fikk til Telemarkkurs/konk og Bergenshelg, med Vøringsfossen
¤ Det var litt kjølig i lufta, men ikke så mye regn, untatt hele juni og begynnelsen på juli
¤  Jeg innleda sommeren med å rydde bokhyller og skaffe ny skammel!Og en sofa!

¤ Jeg kjøpte tre nye tarotstokker
¤ jeg strikka tre tepper, to til i bestilling

¤ Jeg strikka tarotkortposer...
¤ Jeg faktisk trente en del med Tardis, selv om det ikke føles sånn
¤ nazistene marsjerte i gatene, dette blir det snakket om lenge...

¤ For få, men gode venninnetreff
¤ Togene gikk ikke  lenger enn til Bryn men  en trengte buss/t-bane.

¤ Mannen og jeg har togdag i Oslo, mens vi venta på bilen
¤ Mann dro til  Moska for å hente valp  i regi av kittytaxien
¤ Jeg ble med og levere pus, på en liten innenlandstur i regi av kittytaxi
¤ Vi feiret 13 år som kjærester , og 9 år som mann og kone
Høyre!!

¤ Det gikk i Netflix når noe skulle myses
¤ Jeg fant ut hvordan en kunne lagre snap'er på pc'n, (Takk elever....) Så da begynte vi med det igjen..

¤ vi fikk melding om å bytte kontorplasser på jobb, uten at det egentlig ble så godt begrunnet.. I got much stuff and long ansennitet..
¤ Jeg fikk  Alan Rickman cover til mobilen!!
¤ det aldri ble varmt nok til å svette på terassen..

¤  det var sommerkvelder med M, middag og skravvel.. Kattunger, undisbabyer, og.... jo, det spirer og gror på Sand
¤ jeg  fikk igjen på skatten. Kom godt med, uten sensorlønn...
¤ NRK sendte siste episode av Skam. Bare praktfullt!!
¤ jeg fant begrensingen med å frakte saker på vepzen

¤ jeg drakk kaffe, hver dag..
¤ det var seks år siden Utøya. Vi har mye å snakke om.

¤ Jeg gjenoppdaget gleden med batikk, en pakke med fargepulver og litt strikk er alt som skal til
¤ Dr who endelig ble kvinne, og mannsgrisene herjet. Synd de finnes i nerdeverdenen også
¤ jeg strikka bulldogdress
¤ vi deltok på treningsstevne og vant sjarmørprisen, og ellers 3. premie.
¤ Man så siste sesong av GOT
¤ man var kennelhjelp under jakt og fiske dagene i Elverum.
¤Mack ble 9 år
¤Villmarksleir igjen... finvær--- heldigvis
¤ Overtok, og mistet en undulatjente.... veldig trist
¤Leser Kristoffer Updal
¤ ny pc, dette gikk jo ikke!
¤Flåtthelg på Sørlandet
¤prøvde å trene 10 minutter hver dag. Hvordan det gikk?Tjaa.. gøy når jeg kommer over dørstokkmila
¤8 trinn kaller meg scooterdama
¤ Når terror blir "both sides can be blamed"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar