Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 29. november 2017

kaffe - sånn kan det gå...

Så, der satt jeg .  På møte med foresatte,og "øvrige instanser skolen samarbeider med" Og avdelingslederen min
Vi skulle ha et godt møte, og jeg  satt nå der og inntok lærerrollen. Måtte formane meg selv til å ikke finne på noe sprell, eller falle ut av manus..( jeg kan fort bli teit og umoden i slike formelle sammenhenger..)

Jeg og sjefa hadde da hentet kaffe, rett fra kanna til de tilstedeværende. Det var bare ett problem, det var en kopp for mye. Jeg hadde jo takket nei til slik "råolje"
Så under møtets gang ble jeg nå sittende der og varme hendene på koppen. Det var jo i gunnen ganske behagelig..

Jeg kikket ned i koppen. Helsvart.. Fiskeskøytekaptein-svart. Jordmor på tredje trillingfødsel denne uka-svart. Djevelens tjæregryte-svart.

Hvor gæli kunne det smake? Det er jo bare en halv kopp, dog uten suketter eller en dråpe formildnende Dagrosjuice..
Skitt la gå.

Ikke så ille som ventet.

Koppen ble tom. Nok en milepæl. Hva nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar