Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 26. november 2017

kjære Henrikken min..

Rart å følge facebook "på denne dagen" i sanntid

I dag, 26 november 2009 skrev jeg i statusen min :


veldig glad at blodprøvene til gullemoffen var fine og at vi skal begynne på svakeste hjertemedisin ... <3 <3 


Lite visste jeg at han bare hadde et par måneder igjen å leve. Da var det rimadylen han brukte et halvt år, ikke hjertemedisinen..

Hadde det ikke vært en så fæl vinter i vente......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar