Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 26. november 2017

Ukas fotoutfordring... Uke F/ 47

(Det kommer vel noen juletema etterhvert.. der har jeg lite å ta av..uææææ)

Mandag : formasjon. Våren er på vei... selv i november
Tirsdag : fiske. Elever som fiska ved Vombakken. Fangsten har ikke my pent å si her..
Onsdag fem .Detalj fra nålebindingsveska mi

Torsdag : -fant du noe?
-Masse kråker, mutter, jeg ser dem der borte!!Jeg er klar til å ta dem, bare du slipper meg..
Fredag : fritt. Katter lever jo fritt og godt ( og slipper unna med masse!)


Lørdag : front. Fronten på konserthuset i Cardiff ( UKAS BILDE PÅ GRUPPA!!)
Eirin Cathrine Bryde Brunsby viste oss dette bildet, som jeg ble sittende å se lenge på. Bildet er en fin blanding av abstrakte- og konkrete elementer - fint smidd sammen i "tidsriktige" fargetoner.

Bokstavene gir ikke mening, men man blir lett sittende og lete likevel.


Bildet heller/tilter litt, noe som skaper en fin spenning i komposisjonen. Godt fotografisk håndverk det her ( fra moderator) Lite stolt da!!


Søndag : forandring fryder!


Bring in 48!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar