Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 14. januar 2018

årslegg 2018

Brukte steampunk stokken min... Lagt 2 januar
Hvordan tolke 2018?

Januar : månen. ( svik, uvisse, skjult for meg, hemmeligheter som skal avsløres)
Umulig å si hva dette henspeiler på, men det er kanskje en del av konseptet? Det foregår altså noe jeg ikke vet om.. men som kommer for en dag
 
Februar : seks staver  ( en feiring , hyllest av en bragd)
Kan heller ikke se hva dette dreier seg om. Kan det være at jeg skal være fornøyd med underveisvurderingen, og progressjonen til 10c?
 
Mars : fem beger ( se hva du har, ikke hva du mangler)
Grei lærdom. Ikke mist fokus, selv om en opplever litt svinn og det ikke bli som en hadde tenkt?
 
April  :mynt  kongen ( person som vil påvirke? En jordnær, men autoritær person, kjenner livet i praksis)
Føler dette er en person. Tja.. vi får se
 
Mai : Djevelen (  Dårlig vane, sitte fast i gufne tankerekker)
Må være eksamensspøkelset...
 
Juni ; ni sverd ( angst, bekyrming)
Liker dårlig. Kan det være deppen over å nok en gang miste verdens beste klasse?
 
Juli : fem mynter ( smalhans)
Ja... da er det vel ett eller annet som ryker da...
 
August  : sverd ess ( energi , hva angår kommunikasjon, fornuft, mental styrke)
Rimer, ny giv,ny klasse, nytt fokus
 
September : Hierofphant  ( lærdom, kunnskap)
Kan handle om ny lærdom, men også et hint  om at jeg vil være godt i siget med jobb og livet
 
Oktober : to staver  ( stå i et valg, planlegge, veie for og i mot)
Gjenstår å se... Kan være freestyle relatert?
 
November : fire sverd ( trekke seg tilbake, avvente, få tilbake kreftene)
Godt tegn. Men det pleier ikke å være så mye galskap i julevurderinga på 8. trinn
 
Desember :  mynt pasjen  ( idemakeren, nye konsept)
Og det lover godt for neste år..

Året som helhet : syv mynter ( planlegge fremover prioritere)
Et godt kort å få på denne plassen. Noe gammelt må vike, og rydde plass til det nye og bedre. En skal jo vite hvordan  en vil ha det
 
Kortet som viser retning og hjelp : styrke ( mental styrke, følsomhet og samarbeid med omgivelsene)
Dette kortet appellerer til meg, og jeg vet hvordan jeg skal bruke det for å oppleve vekst og utvikling  mot og med mine medmennesker

Ja, så får vi se da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar