Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 28. januar 2018

Uke fire, ukas fotoutfordring

Mandag : rikdom *gnure ned i bh'n*
Tirsdag : noe laget av epler
Onsdag : vokser på trær- Barndommens ammo!
Torsdag : abstrakt. "Godt brent" ble det kommentert. Nei.. ikke noe i dette bildet har vært brent. (Melkeskvett i glass sett ovenfra.)
Fredag : Valgets kval :Jeg var 11, kunne svømme , men hata å få vann i ansiktet. Pappa lovte meg 50 kroner om jeg hoppa.

Næh. Man har da prinsipper.. og det burde telle mer enn at jeg skulle bli tøff guttejente

Lørdag : rart - Må være rart for pippippen å hevne midt i et hundekurs ? Ingen av bikkjene reagerte, så pippen trippa rundt og sjekka oss ut en god stund


Søndag : behold! Min manns utstyr
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar