Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 4. mars 2018

EFIT 4 mars

To helger på rad... å boi!
01.42 : ser på the Americans. Ny sesong på 'flix! yaaay!
02.14 : finn feilen på dressen til Mack... bah! Jaja, den er til husbruk
03.02 : mannen surfer litt i natten... framtidige prosjekt...
09.56 : Mack titter over kanten av senga? Passer det å komme opp for litt mageklø og nakkekosing nå?
10.17 ; det er ikke det at det haster med å stå opp, tvert i mot.. når det ligger to voknse med fire hender i en seng, så er det da helt urimelig at jeg ikke får noooooe kos....
11.02 : nattsokkene skal av før jeg skal i dusjen.. Takker mamma for disse hver kveld jeg legger meg nå i kulda.. Fora med pusete fleece.

12.43 : drikke opp kaffen, og komme i gang med retting.. ( nå kan det blir kjedelige bilder utover, men har planer om å få ferdig dressen til Mack.

13.23 : Gallifrey hyller dagen, med speil, sang og litt frø
14.30 : Tardis grumser seg, og jeg har funnet fram jobbmaskina. Har ikke fått innstallert alle jobbprogrammene på min private etter harddiskkræsjen forrige uke. Her skal vurderes!
15.24 : Lille kines har krølla seg sammen i urhund stilling.. til vern mot rovdyr og snøstorm.. jada..
16.06 : før var det stilbøker, så ble det papirbunker. Så kom minnepenn. Nå er den reserveløsning, for nå leverer alle elevene tekstene sine digitalt...Ganske fantastsik egentlig...På denne dingsen har jeg masse masse informasjon

17.00: Mystisk lys på bananene.. hva er dette?
18.06 : ute med gutta. Sola er hos oss helt til sekstiden. Vinteren er i grunnen over.. bare å vente..
19.47  : ser på dansk dramaserie : herrens veje. Og jobber videre med dressen til Mack...

20.25 : deilig gryterett. Mannen som vært kokk.
21.50 : nå er jeg på kanting rundt mage/rumpe. Håper den er vid nok og lang nok.....
22.54 : ai... litt kort og litt trang, men den er jo stretchy,... og jeg skal lage flere... å ja da..Setter på bein i morgen
23.40. Musa sier god natt!


14 kommentarer:

  1. Klart man måste få bli kelad med när ni bara ligger där :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. og best å ta for seg, før broren kommer fram under dyna, og begynner å forlange...

      Slett
  2. Det kliar bakom min rygg också... Verkade intressant med sockarna.
    // Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. skal du kløes med eller uten negler?

      Slett
  3. Hej :)

    Kikar in din dag så här långt :)
    Sötis vovven :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvarSlett
  4. Underbart när ljuset kommer tillbaka!

    SvarSlett
  5. Så du har en undulat, vad kul! Jag är helt säker på att jag visat kanarier hos mig, sök på Molly (och kanske Måns, men han är död) så finns flera.
    Visst är det härligt med ljuset. Som vi längtat!

    SvarSlett
    Svar
    1. heelt sikker på jeg ikke har sett noen kanari.. jovisst er Gallifrey en going.. Vi gleder oss til mer lys... Det er på tide med vår nå...

      Slett
  6. Åååh den maten ser god ut! Och vad härligt med sol! :)

    SvarSlett