Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 31. mars 2018

Flere Eiriners univers???

Nå skjønner jeg ikke noe...

jeg begynte å blogge i 2011. Og kalte bloggen min Eirins univers. Vi er jo ikke så mange som heter Eirin liksom.
Men så virker det som at hver gang en Eirin setter i gang en blogg eller en side på nettet så hekter en på "univers"

Vi har en velværeside på Facebook : https://www.facebook.com/Eirins-Univers-347877915405106/
Og vi har flere blogger :
Her er en fra Spania.. : http://universoeirin.com/
 (såpass kjenner man til spansk...)

Så googla jeg "eirinsunivers tattoo" for jeg ville finne ut datoen for når jeg tok ting-tattisen min.
Gjett hva jeg fant : http://eirinm.blogspot.no/2012/03/tattoo.html
Hun har også blogga siden 2011, så hvem som kom på dette først... tja..


Så nå er jeg satt ut... min blogg kan jo ikke hete eirins univers når det er flere som heter det...
Hva gjør jeg nå? Har endra til kokobananas makeløse univers, men det hjelper jo ikke stort..

Krok? Hjørne? Boble? Klode? Plett? Fandom?

Hva gjør jeg nå??

Her må googles, og tenkes

Eirin kokobanans  makaløse univers- med bokmerke og sorte poser - duger jo ikke.
Eirins arena
Eirin skriver det hun tenker?
Eirins  rablerier
Eirins:
-  side
-blågg
- usensensurert
- der fikk jeg sagt det!
-Ærlig posta


Redigert : da ble det ærlige Eirin.så fikk jeg sagt  -det-
Sånn..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar