Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 6. mai 2018

ukas mobilbilder uke 18

Mandag 30/4 : gammel skog på Lindeberg, Sørum
Tirsdag 1/5 :  Blåveisen er sin egen paraply
Onsdag 2/5 : i skuffen til sosiallæreren
Torsdag 3/5 : Sol etter regn
Fredag 4/5 : video av vannkoker som trenger egen patent etter at bryteren røk

Lørdag 5/5 : da jeg var liten var det så stas å bli med morfar og se på båtane i Gressvik havn..

Søndag : 6/5 Pappa knytta tepper , og to av disse ble plassert ved senga til mine foreldre. Lite visste han hva han knytta inn i fantasien til datteren sin.. Dette var nemlig inngangen til et bol med svært onde slanger som ville kveile seg rundt meg og dra meg ned til seg i mørket, og hiet...
Om de kunne så smøg de seg gjennom madrassen og halte meg ned , selv om jeg lå mellom mamma og pappa..
Jeg støvsugde teppene i dag. Det gikk fint. Jeg smaker ikke like mørt, har ikke slangefobi, og mannen min har peiling på reptiler generelt.
Men arve disse to  teppene? Ikke jeg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar