Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 1. oktober 2018

Bøker september 2018

Tatiana de Rosnay Naboen
Jeg elsket Saras nøkkel... denne her? Når jeg skjønner at vi har en uopålitelig forteller på side tre...( bare at jeg må stille meg spørsmålet....) så nei takk. Hun er bare irriterende, og jeg kjøper ikke virkeligheten hennes. Uff

Malcolm Day  100 klassiske myter
Grekere? Helsprø.. ingen kan myter og vold som dem...

LIz Greene og Juliet Sharman-Burke Den mytiske reisen, mytenes betydning for mennesker i dag
Myter! Masse deilige myter!

Torunn Ystaas Livstid
Noen romaner skal bare være på nynorsk. Symbolttung realistisk historie fra krigen. Svært reelt bygdemiljø. Tittelen henspeiler både på tid, etiske problemstillinger og valg med konsekvenser. Flotte språklige bilder, selv om boka virker noe stillferdig og tung

Ember Grant : the book of Crystal spells
nam nam

Lisa Chamberlain Wicca crystall magic
nå vil jeg ha flere..

Lisa Chamberlain wicca-elemental magic
En fin innføring av elementenes betydning generelt i magi

Lisa Chamberlain runes for beginners
Egentlig ikke noe nytt , men en grei oppsummering av runene. Gjør dem til felles eie, , ikke spesielt for norrønt, og forklarer det grunnleggende


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar