Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 22. september 2021

Høstjevndøgntur på Neskollen - nye stier

 Hvilken bedre måte å markere dagen som skiller sommer fra høst med å finne en ny turløype? Og som typisk er på Neskollen, så møter man et nettverk av ulike stier . I og med at jeg ikke var sikker på om jeg havna der jeg trodde, så holdt jeg meg nære kanten med utsikten.

Men neste gang kan jeg nok fort finne på å ta noen avstikkere.....

Blåner

Gratis utsikt ( husene er ganske dyre)

Verd melkesyra

Lite bu er betre enn inkje 1

Tyttebær og lav

Skævv

Tyttebær og stubbe

Lite bu er betre enn inkje 2

Trollhale funnet...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar