Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 28. desember 2021

De beste snappene i '21 ( oppdateres til 31.12)

 De er kanskje ikke så morsomme, men veldig veldig 21


Min store stolthet... at det ble fint og frodig med  valmuene mine...


Det ble mange turer med papp-a-papp-a -papp til Dal


 
 
Ikke noe nyttår  uten liket..

Litt kultur og språkopplæring



Grumsedyret


Gode onsdagsminner



All kødd med den lille purka er lov..


Lægs og dough.. seffern


Her bryter man sukkerforbudet for å feire huskjøp!!


Grenser ble flyttet... på så mange måter...


Stakkarn visste ikke hvor effektiv jeg kan være.....


Vakkert


Knis



Nydelige Neskollen. I synk med månen


Når man flytter leser man bygdehistorie


 Når helten vet at du finnes..


Klor........ jeg vil påstå at jeg i 2021 ble gody kjent med klor...


 den som spar, hun har..


 litt Colonel Brandon mot mine læber


Bordet til pappa fikk endelig plass


den mest avgjørende mailen i hele 2021


Første gang  med snø i NK-- Første gang for så mye

Den største sorgen i 2021


Årets "hva-f-er-galt- med- systemet " snap

Gul , fra topp til tå, mellom NK og Kløfta


Vis meg oppslagstavla i din dagligvarebutikk, og jeg skal si deg hvor du bor


Et bare deilig øyeblikk , juni, Frognerparken, huseier, besteste elevene i 10 som snart skal forlate oss...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar