Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 30. juni 2022

Bøker i juni

 Det ble litt lesning

Neil Gaiman _ fragile things

så…. har S flere bøker fra han her?

 

Berit Vatne Vik Elisa

Ja, den er på nynorsk. Men søren om jeg vet målgruppen her. 10-12 år, men noe sært . Men ja, en kan si at en har lest en bok på nynorsk. En liten en

 

Terje Torkildsen Dystopia 1

Denne var spennende. En gruppe ungdommer er på studietur i London når en naturkatastrofe skjer. På snedig vis får de ikke helt med seg hva som har skjedd annet en enorm flom som har slått ut hele østkysten og da London. Mangelen på informasjon er svært realistisk. Hvordan komme seg hjem til Norge.. og…. hva skjer egentlig?Ikke minst, gikk flodbølgen bare østover? Finnes Stavanger ennå? En virkelig på liv og død fortelling  dette. Jeg vil lese mer

 

Martina Gaux Hangman

Gunn er alkoholiker barn, og lever litt mellom virkelighet og fantasi, men der andre bøker irriterer meg med ideer om hvordan skal være og bli og skuffelse i vente, så finner Gunn på historier. Hvordan pappa endrer seg når han drikker er flott beskrevet. Flotte antydninger gjennom spillet hangman også

Neil Gaiman – heldivgvis hadde jeg melka

Far må ut etter melk til barnas cornflakes, og det tar lang tid før han kommer hjem . hva har skjedd? Svaret er en helt ellevill historie, for små og store

 

Kelly Ann Maddox -Rebelwitch

så glad jeg fikk kloa i denne

 

Jørn Lier Holst : sak 1569

Krim. Akkurat det en tror en får

 

Maria Wern -vildført

Svensk krim, oversatt til dansk – kun i et hotell i syden..

 

Hans Olav Lahlum – sporvekslingsmordet

nok en hotellbok – greit nok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar