Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 28. desember 2011

happy shopping!

man trenger bukser. og ja, man trenger bukser med vide bein... Deilig med morsarv liksom... ikke noe problem å gå med dem, men smale buksebein hjelper meg ikke...
men det var godt å konstatere at jeg har gått ned til str 50 i klær da... men det var det med vide bein da...

Venninna mi var ute etter 60 tallsklær til en fest på nyåret, men hadde ikke hell hun heller.Men som jeg sa : en vet jo aldri hvilken butikk en finner noe i...
Så siden 60 tallet var et tema så var det naturlig å sjekke ut fretex. og hva finner man der??? Bukser!! Mange bukser!! I min størrelse, og med vide bein!! O lykke!! og til hvilken pris da gitt!! 50-100 kroner stykket?

Kanhende jeg stikker innom igjen???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar