Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 30. desember 2011

parfyme! Liten luksus hver dag....

Jeg er ingen foundation og krem-jente. Jeg er ingen stor forbruker av hårstyling og dertil egnede produkter.. Litt maskara og øyenskygge, vannfast that is, er mer enn nok. Så om du skal pirre meg på kosmetikk fronten, så ta meg med til parfymeavdelingen... her er mine favoritter, av damedufter.. Vil sikkert bli lengre og revidert...

¤ Kenzo - uansett hva!! ( veldig glad i flower, den med valmuen, og jungle, selv om den er svært krevende)

¤ Poison - lukter mamma...

¤ Le jardin - mon om den ennå eksisterer?

¤ salvador dali -samba

¤ Oxygen - lilla og mintgrønn flaske?? Hvor ble den av?

¤ Ultraviolet- min manns favoritt, en av dem i allefall

¤ Cool water , woman ( men hjelpes så alminnelig en alle bruker. derfor er ikke red door på lista heller..)

¤ Lilla date ( den fra 1987)

¤ White musk, fra body shop, fra den gang da body shop var ny, og de hadde glasskrukker med glasspinner som en kunne lukte på... whitemusk?? Fantes ikke noe bedre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar