Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 19. september 2013

EFIT 19 september

5.35: Mannen dro tidlig på jobb, og vekka minstemann, kinesen. Da hadde jeg to valg. La dem herje i stua uten tilsyn, eller kose i halvtrøtten. Om jeg pauser litt, er det tiløp til "lekelusing", og full herjing..Med andre ord :God morgen...

6.30 : Klokka er stilt så den går litt for fort. Kjekt når en "skal bare" Det var bursta-gaven til meg selv jeg ville ha bilde av. Uglekalenderen..

7.42: Høyballer i tåka..... På vei hjem var alle stabla i en mur... ikke like dekorativt. Sånn flaks at jeg rakk det..

08.25 . Digital tavle... meget godt hjelpemiddel på jobb

09.53 Elevene forbereder framføring om politiske partier i samfunnsfag. Var jo valg forleden

10.18 Friminutt, er inne på kontoret til et annet trinn. Naturfaglæreren lever ennu!

11.02. Vi er opptatt av god oppbygging av undervisning på skolen vår... altså den gode timen

12.37 Ja.. vi er nå på denne blå kula ennå..

13.18 På vei til møte en etasje ned. Knipser lærerboka mi med alt jeg trenger i.

14.21. Vi skal begynne med elevbedrift i høst. Og da søker vi daglig ledere

15.15 :Hjem fra jobb For et halvt år siden stod det et brunt skur her... Borte..rart hvordan det en er vant til bare ikke er der mer..
16.57 : Min middag : ovnsbakt  kyllingfile med grillkrydder, masse rødløk som har surra sammen med kyllingen, broccolli som dyppes i chillisaus, og pasta med sitronpepper.. yum

17.40 Tok jeg en lykke test.. Jeg var ganske lykkelig, men måtte jobbe med å sette  meg mål og tilgi. Tror jeg scora lavt på det fordi  dem jeg ikke kan tilgi kan jeg ikke tilgi, og mål har jeg hele tiden på jobben..Blir litt sånn krampepedagog å drive sånn hjemme også.. men klart en vil gjøre det bra med hundene..
18.09 : Fikk endelig satt meg ned med bunken. Høytaler,Twilightblyantboks, kalkis og politikkprøver..

19.32 Kjøpte ny sminke i går, og den er herved testet ut.  Dagens av meg..
20 .06 Strkker litt

21.05 Rakett på Andøya som skulle til havs, men smalt rett utenfor moloen i stedet melder myhetene
Ja, det var min dag... nå er det lufting av hunder, kveldsmat, og så myse på andres EFITdager...

5 kommentarer:

  1. Morn morn!
    Tittar inom på din morgon.

    SvarSlett
  2. Haha, skrattar åt "skal bare" på morgonen :)
    Jag har blivit expert på trycka på snooze..

    SvarSlett
  3. Kikar in på din dag! Vad kul att köpa nytt smink, ser fint ut!

    SvarSlett
  4. Kikar in på din dag. Jag är också expert på snooze på morgonen.

    SvarSlett
  5. Takk for titten og hyggelige kommentarer, folkens!!

    SvarSlett