Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 17. september 2013

Mitt nye liv, mitt nye mantra..

Kan ikke klage på dagen...
Masse hilsner på facebook,telefoner, sms,  gratulasjoner og klemmer på jobb.Masse!

Tok med kake. Kaka lagde jeg, glasuren lagde mannen. Rosa og hvite hjerter, kokos..
Ja, søtt skulle det være.. Fremdeles mer prinsesse enn dronning

Har ikke fått så mange gaver i dag, men det betyr bare at mer er i vente..
Jo Nesbø fra en kompis ( så da må en lese den serien) , Royal Canin boka fra FS foreningen ( som jeg tolker det)
og løfte om at resten av sesongene av Dr Who er på vei  i posten av gubben..

Ikke ille..

Det er fint å ha bursta... en helt magisk dag, som gjør at en føler seg unik, selv om det jo var mamma som gjorde jobben..

men.... en vil jo ikke bli eldre da liksom... selv om jeg ikke synes at alderen min er spesielt høy,
Jeg er et stykke unna "women of a certain age" stadiet...
Og ikke vil jeg tilbake til de 20 heller,......

men.... førti høres.... vel, litt voldsomt ut.
Selv om alternativet er verre, og mye mer traumatisk..


Ble tatt med ut for å spise av mannen, Fridays i Oslo, og dessert på Peppes. Fanden spare, Oreo er oreo, og bursta er bursta..
Vi gikk litt hånd i hånd på Oslo City, noe vi ikke kunne gjøre for en stund siden.... Herlig... 

fine smykket fra mannen i sommer fikk lufta seg.. Slik ser en dame på 40 ut...

pene mannen slår på stortromma...

Så, siden det er kjent enighet om at jeg altså er eldre enn jeg var i går, så får jeg erklære mitt nye mantra  og livsmotto  å være :
NÅR MAN ER FØRR SÅ ER DET DA EN TØR!

Så det....

Kanskje kommer Alan Rickman i 41 års dager??

1 kommentar:

  1. Dere er flinke begge to!^^ Så flott at dagen ble fin!<3 Det har du fortjent^^ Hilsen Silje=)

    SvarSlett