Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 4. januar 2017

EFIT 4 januar

Godt nytt år Efitters!

Her skal jula ut, og en er tilbake på jobb. La året begynne! Holder ut til midnatt!
08.36 : myk start i dag. Men selv en slik sen morgen er tussemørk..Jeg ser opp på vinduet fra senga

09.17 : Grabba med meg det jeg fant av supper i skapet. Vi spiser ikke suppe hos oss, så det var godt å få donert det til kollega som gjør..

10 :44 : Gutta luftes i sur blest

11.05 : Bussen passerer den fine eika på sletta

12.40  : jula skal ut, også i parallellklassen 9a

13 .19 : plutselig snø i lufta utenfor kontoret vårt.. Det sa vel ikke værmeldinga om?


14.36 : ble akutt sulten. Titter litt på avisene på lærerværelset. Noen er sint fordi  vi ikke skal skyte ned all ulven vi har. Den er jo farlig for ungene, er det siste.. Lokalavisa kommer  med at høyhus og kjøpesenter ikke er byhipt..

15.24 : Tar det som et tegn på at jeg er voksen når jeg ikke hopper opp og ned ved tanken på å eie en sånn..De er veldig søte da... Hadde jeg vært rundt 8 år... ååh..

16.57 : Tardis synes jeg var riktig hyggelig å ta en tur innom vetrinæren og helt ut av det blå få en diger klump med leverpostei av en hyggelig vet-dame... Det er ikke så enkelt med denne dvergbandmasken og Sverigetur, så da må vi ha ormekur. En til før vi drar  i februar. Forøvrig er Tardis så tøff at dvergbandmasken burde ta Tardis kur..

17.14 : Nå åker julekransen ned i skuffen igjen. Et år til neste gang
18.06 :  Jeg bare måtte bare ha wok i dag.. Mannen ville lage...Dødelig god
19.13 : Her går det i gerilja for tiden... 
20 .48 : mye slemt kan sies med pene roser...
21.05 : ikke noe å si på mengden med tråd heller...
22.33 . Fant en serie på netflix : Crazyhead... Vet ikke helt... Litt småteit
23.26 : Da sier sybrilleugla god natt og takk for i dag..

14 kommentarer:

  1. Snart dags att städa bort julen här med, men det dröjer nog några dagar då jag måste bli klar med min hemtenta först. Tack för lyckönskningen!

    SvarSlett
  2. Gott nytt år! Lite mindre snö hos dig, ser jag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. DET kan endre seg..... dessverre. Du kan få alt sammen....

      Slett
  3. I dag har vi hatt samme oppgaven tror jeg; ut med jula :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja.. det har blitt borte noen staker og julegirlander i nabolaget også.. Nå er det havrelefsa igjen

      Slett
  4. Har också städat bort julen. Och visst är det mysigt med små hopplahästar ☺

    SvarSlett
  5. Men åh, vad du gjorde mig sugen att brodera! Så fint det blir!

    SvarSlett
    Svar
    1. takk takk... har helt dilla..Det morsomste er jo den slemme teksten

      Slett
  6. Her varer jula helt til lørdag ;)

    SvarSlett