Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 16. januar 2017

Rin goes gerilja!! ( oppdateres)




Småarbeider er gøy fordi det går fort, og fordi en kan leke seg med frekkheter  med garn og tråd!

Så her er en samling av mine gerilja broderier. Oppdateres så klart!
Dessuten.. Geriljaer etterlater seg gjerne spor.. i glass og ramme..

dørskilt til syrran, som elsker sauer. Dette motivet lagde jeg selv i studietiden.

Et av min søsters favoritt sitater :" Alle menn er svinerpelser." Bildet står i stua!

Jula 2016

Jula 2016

Jula 2016. Mannens forslag

Jula 2016



Sitat fra Nattseilere, Helge Jordal <3 Borr i Bekkmørtna

Jula 2016

Til en kollega. De fleste lærer stønner gjenkjennende til denne..

Alle trenger et Snapebroderi..

Jula 2016. Kjipt kompliment

skal i posten

til den skjønne kontordama vår

denne skal jeg smugle inn til rektor...

Hvordan huske heelwork posisjonene..

Til en kollega, som sier det støtt, særlig når noe skal bortforklares...

Hun fortjente den

Til en kollega som heter... gjett hva..

til en kollega

Til hundevenninne

nettflix 'n  chill... sexreferanse

DET ER EN SMOKK!!

Til trønder kollega som sier "ha det"  sånn... jepp, internt..

til en kollega som ikke vet det ennå ( gidder sikkert ikke å sjekke oppdateringer)

jadda

Den kommer til å havne på lærerrommet  Vi har som motto : en positiv hverdag for læring. ( og da var det opp i dagen)
Til en kollega som navndag samme dag som meg..


finsk kollega har fått

russisk kollega skal få... håper hun tar Tolstoj referansen ( det gjorde hun ikke)

Tante pose. Ikke PK

Til studieinspektøren. Han ble glad
twin peaks referanse

Til en god venn, tross valget av kjæledyr

Til en venninne..


Er det ikke rart at det finnes kollegaer du bare ikke kan slippe debatter med... en av dere må bare sette i gang på ny...

Til god venninne

Til kollega, som også snakker på innpust

denne får jeg nok ein eier til

denne også

hun vet hvem hun er...

litt fornøyd med denne

mangler eier, per nå

Mangler eier... kanskje den blir hos meg
Mangler eier

en tekst jeg har bordert en del av nå..

som sagt..

.....

venninna mi har salong


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar