Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 2. juli 2017

Fotoutfordring uke 26


 


Mandag : bebyggelse. Grimstad

Tirsdag : steinur. Ukas nødløsning. Jeg er sjelden i steinurer, så... men der det er bratt er det steinurer, så jeg sjangser..

Onsdag : småkryp
Torsdag - rett opp! og stort sett, så gjør de jo det..Går rett opp.
Fredag : festival. Her er Hans Majestet Fredrik II pyntet til Månefestivalen 2016!

Lørdag : konsert. Hjelp, tenkte jeg.. jeg er jo aldri på konserter.. Men på kanalparken i Lunde i Telemark i helga, så var det to kiser med  gitar.. Hørte dem bare da...
Søndag : Dobbeltstevne helg! Tardis dro med seg to slufser, og bronseplasser. Og vi la hele stasen PÅ BAKKEN



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar