Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 18. februar 2018

Ukas fotochallenge, siste runde..uke 7

Sjokk og vantro... Gruppa skal legges ned, og derfor blir dette siste runde med daglige utfordringer. Det har blitt lovt en ny gruppe med et nytt konsept, og det gleder jeg meg til å høre mer om..

Uansett : før dørene stenger :

Mandag : fastelaven
Tirsdag : Mobilbilde. Det siste på mobilen tirsdag morgen. Det går i brettvesker
Onsdag : i full blomst
Torsdag : natur. Denne typen natur finnes i alle verdenshjørner. Og er vel ikke likt noe sted?
Fredag : mennesker. 13 årige mennekser på vei for å se på jordsmonn og grustak på geotur. Nå er de i 20 åra..
Lørdag : bak meg, min trofaste dansepartner
Søndag : fint vær ( for såpebobler)

Takk for all moroa.... Det ble 50 uker akkurat, det...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar