Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 26. februar 2018

Ukas mobilfoto. Uke 8

Nytt konsept :  Ett dagsferskt mobilbilde om dagen. Det fikser vi!
Mandag : Jeg kan ikke "huske" det har vært så mye snø her på Romerike noen gang..
Tirsdag : må innse at en av favorittoverdelene mine har blitt slitt, dratt og trenger kassering,,
Onsdag : Mack har også ferie...
Torsdag : prakttur med S. Jakka littebitt åpen. Kverndalen.
Fredag : oppdager til min forbauselse at hos mamma er det jo nesten ikke snø!!!!
Lørdag : hos mamma henger mine gamle arbeider. Alle laga på samme sommer...( første sommeren min med kjæreste... ja, jeg vet, det skurrer litt der..)
Søndag : Ilden er en god tjener, men en farlig herre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar