Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 3. april 2018

Hva Mack og Tardis ville sagt om de var mennesker, i ulike situasjoner..

Om morgenen
Mack : God morgen, muttern, jeg skal bare finne haugen med klær på badet, så kan du dusje  imens.
Tardis ;Zzzzzzzzz

Om morgenen, helg
Mack : *skraaaaaap med labben* *hopper opp på hofta mi* *Vipper opp handa mi med hodet* God morgen! Kos ,takk!
Tardis ; Erre mårran er det tid for klinings... Er i fartaaaaa!

Når jeg har dusja og kommer våt ut for å tørke meg :
Mack : Gjeeesp... Da blir det frokost snart ,da??
Tardis ; ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Du er våt, du er våt, du er våt!! Vet du at du er våt??


Når vi skal på tur
Mack : Tur? Åja, helst.... jeg sitter klar ved døra., jeg.. Skal ikke stå på meg, liksom!
Tardis ; HURRRRRAAAAA!! TUUUUUUR! Jeg vil bare SKRAPE deg opp i ren lykke!!


Når vi skal på tur som involverer klær
Mack : Hvilket svik.... takk for alt... dette er mitt endelikt.. Avdøde ønsker ikke blomster......
Tardis ;HURRRRAAAA! TUUUUUUUR! Hvilken labb vil du ha først ? Oooh ! Kult, den dressen har jeg ikke hatt på meg på lenge... la meg susse deg på handa for det!

Innkalling :
Mack : Jaaaadaaa Masaaa... Kommer når jeg gidder, okay?
Tardis ; Yess Ma'am, Sir!


Når vi kommer hjem fra tur
Mack : Ah, skal bli godt å få av seg selen, og finne vannskåla og pappa
Tardis ;ÅLE- ÅLE-ÅLEEEEEEEEEEE!! *fotballmodus*


Når vi møter mennesker som ser på oss, eller snakker til oss
Mack : Jøss.... hva lukter det her da? Åh, hei liksom?
Tardis ; HEI!!HEI! HVEM ER DU?? DU MÅÅ BARE HILSE PÅ MEG ALTSÅ, JEG ER DEN KULESTE DU ENNÅ IKKE HAR MØTT!! ØI! HALLO!


Når vi møter andre hunder som kommer i mot oss, eller er bak et gjerde
Mack :Hei! Hei! Hvem er du?
Tardis ; HVEM FAEN ER DU? JEG SA, HVEM FAEN ER DU? KOM  DEG FOR HELVETE  VEKK FRA MITT ÅSYN, DIN SØNN AV EN TISPE MED LUS OG DEFEKTE ANALKJERTLER!! HUSJ!!

Når vi finner en snuseflekk utendørs
Mack :  1. Dette... dette.... dette... er noe av det mest vidunderlige jeg har kjent i nesebora.. Jeg vil bare slå meg til her og nyte, jeg.. ja, det er dette livet handler om.. 2 mmmm ØI! Min flekk, din frekkas!!  PELL DEG VEKK!
Tardis ; Sniff, check, mig en dråpe og så videre.... Hva er greia liksom? Kan vi gå nå?



Når vi skal trene
Mack : Jaja.... så lenge det vanker no snadder...... hæ? kan du gi den kommandoen en gang til?
Tardis ; Jeg bare starter å snurre jeg, så kan du kommandere og komme inn i det sånn litt etter hvert


Når  det varsles i heimen
Mack : KATT!! KATT! FAENS KATTKATTKATTKATT!
Tardis ; 1. KATT!! KATT!! FAENS KATTKATTKATT!! 2. KAAATT!! Jøss, der var bruttern hissig , gitt?  *girer opp med lav babystemme* kaaaaaaatt!

Når vi møter tisper :
Tardis ; Hei! Du var søt da.... noe så nuddelig fortjener å bli bedre kjent med ..... moi? Vanker de ofte, her, De?
Mack :   Som en annen rødoransjhåra kåtbukk sa : Let me grab you by the pussy!


Når det skal tigges menneskemat
Mack : Gi meg, gi meg... Gi meg nå, hører du?? Jeg er utsulta! INGEN SPISER OST HER I HUSET UTEN Å GI MEG EI SKIVE!!
Tardis ; 1. Gi meg, gi meg, gi meg.... jeg er også sulten... 2 Gudre me som han maser der borte... Venter til muttern hiver hit ei  skive, jeg... Jeez, hva skjedde med litt stil liksom

Når det skal tigges fra matfar :
Mack : En ting skal du ha klart for deg, omega-gammern. Om jeg ikke får det jeg vil ha, så tar jeg det. Jeg tar det hardt, jeg tar det fort, og jeg tar det lenge... Capish? Nå er det opp til deg, Kjakan, om dette blir på den gode eller den andre måten...
Tardis ; Whatever.... si ifra når det kommer noe da......

Når de møtes etter et kort lite fravær fra hverandre

Tardis ; HEI! HALLO!! HVA SKJEEEEEEER'A? LUKTER'U NO NYTT UNDER DER? ÅLLØ !! GI MEG HIGH FIVE 'A!!
Mack : *mumler oppgitt* Jah..hallo, ja...

Når forboksen må fylles fra hovedsekken
Mack :  Jammen så kjapp deg  da menneske... du kan da i det minste miste ei lita forkule ned på gulvet, kom igjen! Du behøver ikke å være kjip da, kom igjen....
Tardis ; Åh! Middag, det blir nammis.... Jeg venter her i buret , jeg.....

Når jeg kommanderer gutta i buret :
Mack : Hva får vi som " ha det snop", hvafårvi, hva får vi, si at det er noe godt daaaa?
Tardis ;  *i buret* Yes Ma'am, Sir! Bring it on!


Når det skal børstes/stelles :
Mack : Nei, nei, dette er jeg ikke klar for, nei, nei... ikke dra meg ut av buret,  gi deg da, kjerring.....At du ikke kan respektere meg... så mye for det medlemskapet i NOAH, du.... Ikke børsten, nei vær så sni..... ååååh... mmmmmm....Bare fortsett...mmmmm
Tardis ; 1 Å ja!! Gleder meg til mageklø etterpå? Kan du holde på lenge? Sånn skjempelenge?? 
Og ikke klippe klør i dag? Hm?? Pliz? 2 Pappaaaaaaaaa! Redd meg, dette vil jeg ikke være med på! GJEM MEG!!

Når det skal koses sånn rent generelt
Mack :  1*skraaap* Er du ferdig med å spise eller rette tekster eller noe sånt, slik at jeg kan smyge meg på fanget ditt?  2   Gi meg plass da, muttern, nå trenger jeg litt oppmerksomhet altså....
Tardis ; *spretter opp på nakken min* Sånn, her rikker jeg meg ikke før jeg mmmmmmmmmå, gi meg leppa til en suss, muttern



Når broren også vil ligge i sofaen
Mack : Mmmm? jaja, så kom da... Bare legg deg ned
Tardis ;PELL DEG VEKK.. JEG SOVER HER. DET ER IKKE PLASS. Ikke på hele sofaen, faktisk! Gå og lek på motorveien.


Når en kommer til å tråkke på en labb( eller noe slikt)
Mack : ævveh!
Tardis ; ÆVV!HVA FAEN GJORDE DU DET FOR, DIN KØDD!!?


Når det er kvelden
Mack : Tid for å knyte beinhaugen? Jeg er på vei. ( fra puta til mannen ) Natta.. takk for en fin dag.. skal være her til du sovner jeg..
Tardis ; Øh? skal du legge deg?? ok, sov godt da.....zzzzzzzzzz



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar