Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 14. april 2018

Jeg er så glad i hendene dine, mamma... ( fra en liten hund til matmor)

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
De gjør meg bare godt.
For hendene dine gir meg kun trygghet
De har aldri rista og slått.

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
Du rekker meg dem når du kommer hjem
sånn at jeg kan snuse godt, og susse litt
og hvem du har hilst på i dag kommer frem

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
Når du kjæler med pels og hals
og klør meg litt ekstra bak øret
samt der hvor halen danser vals

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
Når du løfter meg opp er jeg din
slik da jeg første gang på fanget
fikk sovne i mykheten din

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
de fester på lenka for tur
vi oppdager gater og stier
og plukker opp etter meg, aldri sur..

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
for de åpner opp skuffer, skap og poser
Du tar ut sånne smaskensgode saker
Og til nesa mi dem loser

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
For de  sjekker om noe er galt og ikke i lage
Du klipper klør, og børster ut floker
og når det er over så koser du min mage

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
For med dem forteller du meg hva du vil
 en flat hånd betyr high five, du peker - ut dit
Vi repeterer og gjentar hver eneste drill

Jeg er så glad i hendene dine, mamma
og det er ikke vanskelig å skjønne seg på
For med dem forteller du at du er glad i meg
Og jeg forguder deg å'






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar