Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 24. juli 2018

Sommeren 2018 var sommeren da... ( oppdateres)

¤ Ingen hadde overlevt uten tårnvifte og silvershade
¤ vi har  ( kan ikke skrive hadde, for når slutter dette??) tidenes tørkesommer
¤ 30+ er ingen alder, det er en temperatur

¤ konservativ ferie : hundestevne og Bergen
¤ man tegnet tarotkort


¤ Man kjøpte et par stokker til, og fordypet seg i paganisme
¤ Mamma kan slutte å klage på at vi andre flyr som rumpeløse katter rundt om sommeren
¤  Gode vennesamtaler
¤ trente hund sånn sirka annenhver dag ( inne i en god steam)
¤  Hang med verdens kuleste bulle og baby store deler av sommeren
¤ venta forgjeves på Tor
¤ Kinesen bada!

¤ Alt vel med mamma....
¤ En bør vite bedre enn å dra på stevne med en ny telefon som må organiseres..
¤ En hadde neglelakk på tærne og crocsmerker på vrista
¤ Kinesen vant gull i Telemark i FS2!

¤ masse passeringstrening
¤Tardis 6 år!
¤ sesongavslutning på Handmaid's tale... vel.... vet ikke helt..
¤ Verdens beste 10c takker for seg.. 8a er en sommer unna
¤ Man slutter å vente på å få kinessmykke, og bestiller sjøl.
¤ Dr Who rekvisitter fiksa..
¤ en leste seg grundig opp på hekselitteratur

¤ Jeg synes nrk artikler om den amerikanske presidenten på nynorsk er språkforsøpling
¤ Smitter en venn med Dr Who og en med tarot. hurra
¤  Skogen har vokst opp igjen ved spotterplassen på Gardemoen
¤ broderibestilling kom fra Fredrikstad.. hurra!
¤  jeg bare har to parfymeflasker igjen... oi

¤ jeg oppdager at svigermor er med i  en bok
¤ Mack og Charlie nok en gang viser at de er verdens beste brødre..
¤ jeg ble mer bevisst min spiritualitet
¤ en sur svettefilm på ryggen ble standard.
¤ jeg så teenwolf.
¤ Vi har lagt spennende planer for neste sommer
¤ vi hilser på en ny søt  nabo

¤ man bada i Nordbytjernet, full nedsenking i vann... tok halvannen time å komme seg opp
¤ det var blodmåne, men den tok sin tid å komme fram
¤ muttern var ute og flaksa hele sommeren( vel unt)
¤ man oppdager netthandel
¤8a siger inn i august, i mitt klasserom. 05'ere kaller dem seg
¤ Har aldri sett så mange pinnsvin..
¤ tempraturen faller i august
¤ Betaler siste avdrag på studielånet
¤ Date med gubben til Oslo reptilpark






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar