Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 29. desember 2018

Planer og forsetter for 2019!

- Steinhardt prioritere, puste og praktisere Kreativ Lydighet, annenhver dag. Jeg har bevist at jeg har disiplinen, og målet klart. Vi har kreativiteten, og øvelsene er på vei. Vi skal stille i Fs3 og HW2 i løpet av året. Vi skal bare gå i gang og bygge opp programmet vi. Og spørre de med peil om det er godt nok. Det er bare perfeksjonismeangst og usikkerhet som tuller med meg.

-Lære meg hardangersøm. Og til jul fikk jeg tuppet jeg trengte. Den glade giver skal til og med lære meg!

-Fortsette å kutte sukker. Kose seg i blant, men bruke mest mulig sukkerfritt.  Det begynner å bli romslig i linningen, men det er langt fram

-Plukke opp hundebæsj som ikke er fra mine gutter. Koster meg jo ikke noe?

-Være sosial med mine venner.Jeg angrer jo aldri på det?

- Kjøre mer bil. Trenger trening

-Lese mer om det jeg vil lære og praktisere. Utfordre meg på sperrer og forestillinger

-Bruke mer av det jeg har/får, og ikke kjøpe så mye nytt. Kan ikke love at det kommer til å gjelde bøker ....

2 kommentarer: