Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 4. desember 2018

til lagring - ses til våren...

Som et sånt dramatisk virkemiddel så pleier jeg  å si at jeg kjører sykkelen til lagring, med frosten og vinteren glefsende i hælene, og gjennomfører i siste sekund..

Men det stemte litt i år også... November var deilig mild, noen glatte dager, men generelt ikke noe problem. En tar bare ikke sjansen liksom

Kledde meg godt, og kunne fint dra på jobb både i går og i dag. Og det er jo ikke alltid det er sånn. Det hender jo jeg leter etter ei luke for å dra til verkstedet. En dag det i det minste er strødd...
Men, nå kan vi helt klart vente snøfnugg på værmeldinga, og fargen går i blå.

Og da kan jeg ikke vente lenger. Særlig ikke når pytter får snerk når jeg kommer ut på p-plassen!

Så, innlevering av en stykk Honda vision, 4 desember.. ikke så gæli..

Kan man våge å drømme om isfrie veier sånn i midten av mars?
( gjerne før også, altså...)

Sees til våren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar