Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 1. juli 2019

bøker i juni

Vidar Kvalshaug Juling og andee kjærtegn
Også funnet på  campinghytta. småhistorier fra samme miljø, kortfattet og rett på sak, men sårt og følelsesladet alikevel..


Rune Wikstøl og Stein Fredriksen Det skeive mangfald, eit blikk på homo-Noreg
Utrolig hva en finner på en hytte på en camping. artig sak fra 1993. Har vel skjedd en del siden da..

Jan Guliot : den som dreper drømmer..
vi er kommet til 70 tallet, overvåkning og politisk bevissthet.. tviler ikke på at det faktisk var sånn..


Nigel Pennick The pagan book of days
Tenk! Året kan også deles inn i runer!! Nyttig liten sak

Og plutselig gir det mening hvorfor jeg jeg unngår sosiale sammenkomster...
Mitt grønne jeg har lyst til å kaldkvele min slitsomme overeksponerte gule side dagen derpå.....
Den blå ser etter steder å flytte...
( Thomas Erikson, "Omgitt av idioter")

Janet and Stewart Ferrar  The witches Bible
har  hatt denne i hylla lenge... og har lest den.. men nå fikk den ny betydning

Siri Pettersen Råta
Bok nummer to i serien. God tattoveringslektyre mens nåla går

Scott Cunningham  : wicca for the solitary practitioner
Denne har jeg hørt mye om, og måtte skaffe meg den synes jeg.. Blir mindre og mindre nytt å plukke opp, og mer bekreftelser evnt variasjoner av praksis er. Men den var lettlest og god

Per Henrik Gullfoss Lærebok i tarot
allitd klar for å lære mer, og denne er en must have i samlinga..... får lyst til å legge kort

Edain Mc Coy Sabbats
Meget god og oversiktlig bok... godt kjøp


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar