Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 29. desember 2020

De 30 beste snappene i 2020

 Ikke så mange vittige i år, mer dokumentariske. Og i mangel av et ytre liv, mange selfier, og for det meste coronarelatert. Vanskelig å velge ett bilde over de andre i år....

 
 
Eirin er inkluderende sånn...

Helt sant... Jeg er klar for tispe.....



Når en kommer til tatoveringstimen, og bildet ditt henger oppe på tavla for prosjekter.. da ble det virkelig lissom


Munnbind - sååå høsten 2020


Steinspiseren slo til ... og nå er det hjertemedisin. Rart hvordan noe så lite kan avdekke noe annet stort ( skjønt, liten er den ikke akkurat..)

Snølykt i romjulsborgen i nabolaget


Kan umulig være den eneste som har sagt dette i 2020?


Alt blir bra....


Bare litt sånn.... litt for tilgjengelig i blant..


Hvorfor jeg har bamse og teit hårbøyle på jobbplassen min? Fordi!


Ingenting sier disiplin som skotsk klansære anno 1700---


Jada.. hår er ingen krise.. men... vi følte det jo litt sånn


Ble ikke noe særlig mer liksom


2020, folk løper etter deg med sprit, og det e rsåååå fint å være negativ!


Hva jeg kommer til å savne etter 2020 ; alle de gøye ideene vi hadde oss i mellom på teams. Hodeplaggfredag på kontaktlærermøtene klokka 13 for eksempel...


Maleri på Oslo S. Om dette ikke vekker følelser , empati og vilje til å ta til deg info fra myndighetene , så vet ikke jeg... Klapp i hendene, klapp på skuldra, og klapp opp lommeboka


Og skolen stod tom.Det kjente miljøarbeiderne på også


Det gikk helt fint.. Men grensa går ved en brikkevev...


Sånn der tellingsgøy


Hurra for min kjære kjære Mack..... ( flere mil under panseret han..)


Komikk i kohorten..


Vel, sånn var det IKKE i det daglige med hjemmekontor. Men i blant.. så satt man der med en halvtimes pause...Og da er jo ikke krystallmeditasjon det dummeste en kan finne på?
Go pirates!!

Har sett det flere andre steder også. Flere kiosker burde fylles , og vi burde benytte oss av sjansen
( Tror det er så hemmelig vøtt....)
Dette skjønner ikke jeg....... den er jo god!!
Håpløs komikk, jeg vet...
Hverdagsutfordringer i fugleavdelingen
Jontek ble en god kollega. Sammen med sprit i skum og væske
Lille Wunjo kom endelig i hus. ( ikke at jeg hadde venta så veldig, men mannen har nå vært litt hekta)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar