Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 26. desember 2022

Kalender 2022 - og fotokalender til SA

 I år slo jeg to fluer i en smekk. Jeg tok et bilde hver dag i desember, og postet dem på veggen til mannen. Så han fikk sin kaldender i form av mine bilder. Effektivisering. Og et tydelig budskap : jeg tenker på deg i dag også


1 desember

den kjære stjerna fra min barndom er oppe, som i fjor. Lyskula er fra mamma og ny av året.


2 desember :

 Vi suser inn i helga. Så det er viktig å trå inn bremsen etter en hektisk uke

3 desember 
En liten biltur med mathandel, litt omvei og en svipp innom butikkene våre... var det som skulle til i dag...

Takk
( og ja, stjerna synes fra veien)
 

 4 desember
Det er ikke mye julehygge i tentamenstiden her i dette hjem hvor fruen er lærer. Men du har med din tålmodighet forstått å holde avstand til furien og når det er trygt å foreslå noe å gjøre sammen... snart ferdig, skatten...

 
5 desember 
Jessheim i førjulstid


6 desember
Du og jeg...vi vet at det ikke alltid er vårs å følge de andre. Og det er best sånn 
 

 7 desember
Dette trenger vi mer av i dag, vennen.....
 

 8 desember

I blant ser man noe fint når man ser opp..
Hold deg varm 
 

 9 desember :
 Her ligger bildene til årets kalender,vennen...Se om du kan  bruke noen? I allefall noe Ålesund og Hellas?


10 desember
Sola går ned over Årnes stasjon
Jeg er på vei for å ta farvel med en venn.
Glad i deg, pusen. Min støtte og bestis..

 11 desember
En enslig meis koser seg i bufeen.
Hvorfor pynte inne når det er så trivelig ute?
 

 12 desember
Det hjelper å pynte litt mens man venter på mer rolige dager.
Pult på 9.trinn
 
 
 
 13 desember 
Om ingen skriver på faceboo at det snør - snør det da?

14 desember
Når elevene vil sitte og småprate mens jeg setter på brennende peisildfilm på YouTube..
Verdens eldste underholdning, på moderne plattform....

 15 desember.
 Året etter - hentedagen
 

 
16 desember
Vi bor jo tross alt i Polarisveien..
- 17 . Og det er 17 desember.. ( bomma litt der, men)

 
17 desember 
Jessheim i Yulestemning ( og handlestemning)

18 desember
Pepperkaker finnes i alle varianter..( ikke jeg som har bakt)
19 desember
I dag pakker vi inn gavene som er klare
 

 20 desember
I dag strikker vi litt —
( måtte vise strikkeveska, fordi en ikke viser gaver sånn i disse dager..)
 

 21 desember
Ha en fin vintersolvervfeiring
 
22 desember
Fra is og glatt i Polarisveien ..
Til søle og glatt på Gressvik..
Østfoldjul som det pleier å være
 
God lille julaften, 23 desember 
 

24 desember
Hold rundt dine nære og kjære i juletiden.. God jul!
 
 

 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar