Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 1. desember 2022

bøker i november 22

 

Orhan Pamuk – Mitt navn er Karmosin

Trøste og bære. Joda spennende med verdidebatt om individ vs samfunn, bevaring eller modernisering, og «sånn lever de der» bøker. Og nei, jeg visste lite om miniatyrmaling fra islamsk kultur på 1600 tallet. Men dette var en lidelse å lese. Omstendelige krumspring , langtekkelig, og egentlig ganske provoserende. Vil ha tilbake timene jeg brukte, og boka ut av huset

 

Kaos-heks, mitt kall min vei

Da har vi lest den. Check

 

Doreen Valiente Natural magic

visste det meste, men greit med en oppfrisking.At løk trekker til seg negativitet visste jeg ikke. Rensende, med andre ord

 

Truly, madly deeply – the diaries of Alan  Rickman

Kommer et eget blogginnlegg på denne tror jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar