Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 7. mai 2012

forventinger

er farlige greier... ett sted mellom ønske og håp....og nettopp det.. forvente at det er noe å glede seg over... plutselig sniker det seg inn små drømmer og kjappe lynglimtbilder der det er blitt oppfylt.. og det blir litt mer vanskelig å kunne se for seg det ikke blir sånn uten at en må gjennom en liten deppe-prosess..

... jeg er ei jente som sjelden setter i gang slike drømme slott prosjekter, for skuffelse takler jeg svært dårlig..

..og jeg tror ikke jeg vil si noe mer foreløbig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar