Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 3. mai 2012

sånn litt før jeg legger meg..

på den første ( og forhåpentligvis en av de få, med mindre det skal bli kjempeblomstring av bjørk i år , da kan de bli fler) regnværs dagen i mai.....
har følgende å melde:

- har tatt av meg forlovelsesringen. Den har blitt for stor, og slår mot gifteringen som er over
- Det er (HERREGUUUUD) 20 år i år siden jeg var russ
-Har gått fra str 54 til 52 og nå er jeg en romslig 50...


så det så..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar