Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 23. mai 2012

å gå ned i vekt koster......*ikke like*

fra september til mars hadde jeg i følge min lege gått ned mellom 12 og 15 kilo.Så klart er jeg stolt og fornøyd. Ny  garderobe,midja er tilbake ( når var den der sist) og folk skryter og gir meg cred... og jeg føler meg... vel, i bedre form



men ja.. det koster
I svette, javisst, og i å måtte avstå fra søtt. Men det er ikke det verste. ( trening kan en regulere og velge det som er morsomt, og bringebær er også søtt)


Jeg mener : HVOR ER PUPPENE MINE!!!

Mine praktfulle dådyrkalver er blitt.......BEVERHALER!!!


*snufs hulk*

Ilustrasjonsbilde til innlegget? Glem det!

2 kommentarer:

  1. *fnis* (i sympati, seff)
    Menneh.. beverhaler? kan jo vurdere hårfjerning, i det minste..?

    SvarSlett