Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 10. oktober 2014

Drømmen om Rickman

.......
Akk, aldri skal nok våre veier krysses...

Vi har jo så forskjellige liv..

Han , alltid velkledd i dresser og oppkledd med stil, det er i jobben hans
Jeg lever i et land der "læreruniformen" er ganske uformell. Catwalkliv hadde drevet meg fra forstanden... jeg som hater tynne strømpebukser


Han beveger seg blant blitzlamper og kjendiser
Jeg møter 22 fjortiser hver dag. Om de knipser noe på mobben, så er det en selfie snap..


Jeg liker høye menn
Han har levd lengre enn jeg har levd med en nokså lav dame
( trøster meg med at hun ser veldig normal ut, og ikke er noen sylfide)

Jeg har "tillatelse " fra mannen om vi skulle møtes for en date
Han har ikke fått noen tillatelse fra Rima i og med at for ham finnes jeg ikke, og er derfor verken tema eller trussel...


Han reiser rundt i hele verden
Jeg  holder meg i Norge.

( Men siden han har spilt Ibsen, så vet han i allefall at Norge finnes..)

Sukk.. Det er bittersøtt å være fangirl....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar