Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 5. oktober 2014

Lista 1 oktober 2014

Det er noe med Lista..
Kjøreturen dit, å se landskapet endre seg, kjenne saltet i luften , det flate landskapet , begeistringen til mannen, tradisjonen i det. I alle slags typer vær, og alle tider av året.. ( glemmer aldri novemberbølgen i halvstorm før moloen var sikra... dæggern så seig jeg ble av den dusjen av saltvann)
Det å være på kjærestetur når en er hos svigers. Ja, alt..

Ny bildekavalkade
Neste stopp, haggis og sekkepipe

fyret. ( og mannen min)

ørebris

linselusa

hav og himmel.

alltid hav og himmel her

lenket på land, fri på bølgene..

Borhaug

Minste lille gløtt av sol, maler hele lysbildet på nytt

Stein mot salte havet

skulle knipse sten portalen, og heisann, der var det en cavalier...

Lista fuglestasjon. Når går neste pipp?

sommerminner for to

Moloen.  Altfor trygg og sikker nå... ( ikke at jeg våger  meg utpå der når båra slår over..., men stor i kjeften kan en jo være??)

vind i håret..


Mæd Mæck mæder på stranda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar