Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 24. november 2014

brillehus?????

Har verden gått av hengslene??
Det heter da vel fremdeles brillehus??
Opplevelse på to butikker som selger billige lese/sy briller ( jaaadaaa, jeg er der nå)
Butikk 1
meg : Har dere brillehus?
Ansattt : fårlåt?
meg : til glasøgån...
Ansatt * viser snor rundt halsen med hendene*
meg : Nei, boks
Ansatt : næ tyværr
Butikk 2
meg : Har dere brillehus?
Ansatt : hæ???????????
Vennine trår støttende til : til å ha briller i.
Ansatt : å ja, her....
Hva fagerten heter det da? Om det ikke er brillehus??
Gaaahd! Ille nok å komme i alderen om en ikke skal snakke fossil-maul også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar