Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 25. november 2014

sjelebot i november

"Når verden går meg imot, og det unnlater den sjelden å gjøre når det gis noen leilighet til det, har jeg stetse funnet meg vel ved å ta en friluftsvandring som demper for min smule bekymring og uro......" Sitat Asbjørnsen og Moe

Noen dager skal jeg faktisk ikke være sammen med folk på en stund..Og da kommer ofte behovet : jeg må til skogs, nu!

Skoglappen min er fantastisk.
En hører sivilisasjonen i det fjerne, en går rundt på en time.
En er stort sett alene , og kan slippe en hund av gangen.
Det er stadig noe nytt å se, avhengig av året, været,tid på dagen..

Det var sjelebot å slippe Mack og Tardis løs, som jobb-irritasjoner ( retting, planlegging og stress) og frustasjoner, og kalle dem inn igjen i form av pur glede..
Og så flinke de var!!

Tardis kjefta på en stubbe, og fløy himmelhøyt over vanndammene og sølepyttene. Mack hoppa hare i lyngen og tverrsnudde på 5 kroningen når jeg ropte..
Det skal ikke store skognsnutten til.... Ah.. ren medisin..
gull i skogen, stien viser vei, fremmad!

Rotvelta har pyntet seg med grønt slør

De siste strålene over toppene

Lenge siden furuene har kunnet si "Takk for i dag" til solnedgangen

Mitt vakre ville Jessheim

detaljer fanger øyet , overalt

Første skikkelige frostnatt. Is på dammene

Lyset svinner, det mørknes på Jessheim

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar