Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 2. november 2014

En rookies erfaringer med nålebinding



Her en nå sitter med en scvæær påsa med garn, med nål som går varm og planer om å avansere til luer med klaff, så har jeg gjort med følgende tanker :

1 Det er små marginer som gjelder her. Små feil gjør en hel omgang spennende
2 Fremdele deilig å kunne se og måle arbeidet underveis ( ingen strikk-surprise)
3 En får plass til alt utstyret i en liten veske
4 jeg trenger briller når jeg syr. (Æsj)
5 Tomler kan fort bli trange og vriene.
6 filting i maskinen sletter de fleste spor
7 Det tar litt tid å lage dette, og det er helt greit, med det overskuddslageret mitt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar