Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 16. november 2014

Planer fremover -Takk inspiratorer


På en slik dag, finalen av nordisk mesterskap i Freestyle og heelwork to music er det passende propert for en utøver å gjøre opp status for sine egne mål fremover. Revidere dem ved behov , og formulere dem klart og høyt i ord.

For det en sier høyt og har tenkt over lenge får liv når ordene kommer og er sagt.

Takk til Jessica Karlgren som fikk meg til å konkretisere planene mine høyt og i ord, og spisse konseptet til Mack,fjerne uvesentligheter, og bestemme seg.

Takk til Lotte WP som lagde en deal med meg for at det skal skje..

Takk til alle som spøkefullt spør når vi skal i ringen! Svaret er snart.

Takk til Mack og Tardis som lærer meg at dette må skje på deres måte.

Takk til alle i sporten som bare er der, og gjør sine saker, og inspirerer...

Mine mål :
 Mack :
¤ Delmål : melde på i Drammen i desember  i FS kl1
¤ Hovedmål : bestå en klasse 1 program.
¤ Planer etter det : Syssle litt med HWTM, se hvordan det fungerer.

Tardis
¤  Delmål 1 :utvikle programmet, og stille i klasse 1 i 2015
¤  Delmål 2 :Få godkjent program å bygge videre på i klasse 1
¤ Fjernt mål : landslag
¤ Skikkelig fjernt  mål--> Crufts ( haha)

Sagt og skrevet, sånn har jeg tenkt det skal bli. Keep it simple...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar