Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 17. juni 2015

EFIT 17 juni....

6.12. Mannen er på jobb, men jeg våkner ikke alene.. Under dyna er det en liten trøtt kineser..Som tar sin plass...

7.14 Tomatplanta kommer antagelig aldri til å gi tomater,men har overlevd både scootertur og tre hundeangrep fra vinduskarmen..

BONUS ; fordi det er juni : syriner

08.18 Pokker... der revna buksa mi..



09.09 : ball dagen på 10 trinn begynner nå.. 10+ og regn.. Men cheerleader Duckie er klar...

10.39 : det er stille på lærerrommet. Skal jeg våge meg på en liten dupp?Zzzzz

11.30 Vi lærere blir banka av elevene, selv om jeg heier masse.. 6-4 til 10.trinn
12.28 Felles møte...

13.43 : mens jeg venter på skyss hjem, så beundrer jeg 9 trinnskunsten..

14.24 : Lufter gutta og beundrer lupinene... lupiner = snart skoleavslutning.. <3
15.12: mannen plukker meg opp etter jobb, vi skal handle..

16.01 : så, vi handler mat. Mousakka i dag

16.40- 18.00 middagsdupp

18.14 : grunnet bukseepisoden måtte jeg se hva jeg hadde i skapet. Jeg klarer meg.. Klar for tights og skjørt sesong, uansett..
19.38 Myser litt på nettavisene. Mange skriver om en fryktelig festival i Kina til helgen som har hundekjøtt som tema. Og hundene må visst pines først. for å få smak på kjøttet. Kjendiser raser, og det finnes en underskriftkampanje... En skal være snill mot sine medskapninger... ja, vi spiser kjøtt de fleste av oss.. men  å inn for smerte og pinsel? Nei tusen takk.. Mange av hundene er dessuten kidnappede kjæledyr.. Støtt kreftene i Kina som vil ha slutt på dette!! dagens appell.. jah!
20.59 : endelig klarner det opp. Kanskje blir det sommer i 2015 alikevel? Ute på tur med gutta, og turvenninna mi

21.14 : ja... himmelen er i allefall fargerik..Husj vekk med seg gråskyer..

22.05 ; innom venninna mi et ærend, og måtte knipse litt på livet i tanken


Og med det sier jeg god natt!!
( og skal myse på andres fine dag...)

4 kommentarer:

  1. Du klarade ju av kvällen utan att somna, det gjorde inte jag ;)
    Det är fint där i Olofsfors Bruk ja, ett ställe där de framställt järn på för några år sedan.

    SvarSlett
  2. Vilken fin dag du hade trots att lärarna åkte på stryk!

    SvarSlett
  3. Hej!
    Inne och kikar på din dag.
    // Anna

    SvarSlett