Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 7. juni 2015

Jeg har en gjeng!

Ja, for tenk!
Verdens beste gjeng...

Vi er ikke så mange, men vi er mange nok, og vi liker godt å få nye inn i rekkene...
Vi har hund som interesse, og nærmere bestemt kreativ lydighet som fellesnevner...

Å skulle dra på kurs, eller stevne er uten tvil å møte gjengen..
Vi stiller med bunadene våre ( vester/forklær) og med pikk og pakk og feite cd-vesker
Vi stiller opp stoler, og drar fram kaker fra tiner, poser med hundesnadder. Vi slår opp telt leir med bur og termoser.
Eller bunkrer opp rundt en pizza eller to på dommermøter

Vi har fulgt opp hverandres hunder fra de kom på sitt første kurs og stevne, vi sørger med når en danseløve krysser regnbuebroen, og susser gledesstrålende på nye valper med bustesveis og plass på fanget på sine første treff. Vi jubler over nye program.  Vi gleder oss til å vise nye triks og ideer..

Vi får alltid nye venner på kurs / stevner, og heier hverandre fram. Vi sitter klistra til videooverføringer fra internasjonale mesterskap fra EM og Crufts. Og de som drar dit for å konkurrere, mange av dem kjenner jeg!!!!
Vi liker  og følger hverandre  tett på facebook, og møtes til trening... Vi er hverandres venner og støttespillere. Og når det har vært en happening.... oioi.. vi takker hverandre, deler bilder, kommenterer og hauser hverandre opp på den godeste måten...
Vi er rause....


Jeg har endelig fått meg en gjeng.
Ikke en syklubb , nei en herlig hundedamegjeng. Menn er også velkommen!!
 Og jeg vil heller tilbringe helga med dere enn mange andre.. Rundt banen, eller rundt grillen, eller i sofaen på teori....
Dere inspirerer meg, roser meg, får meg til å strekke grensene mine, og teste ut hva jeg ikke tror jeg kan.  Dømme, organisere, prestere, kreere, strebe, levere.....
Jeg gleder meg med dere og soler meg i deres kreativititet. Min gjeng!!

Setter så umåtelig pris på dere!!!


2 kommentarer: