Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 17. juli 2015

Mens vi venter på gæiten og har noen mynt...

.... her sitter en og leker med småmynten, og venter på å kunne gå til gate og fly hjem.. Hva kan en finne på med disse?
Og min erfaring er at britene er håpløse til å bruke metall i smått smått..Så... være kreativ 

Skrapte sammen de siste store myntene, 1£ 90 p. Så prøvde jeg å finne noe som ikke var spiselig for det.. På Boots fant jeg hårstrikk.. til 1£ 89 p.. Nære nok...( og det var ikke metall i strikkene)

Vi lager kunst : mitt første bidrag : pengetreet

Aidas første forslag : kapitalismen og begrensningen av idividet

balanseskills

Rolling coins- the snake!

To små myntmus..
hepp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar