Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 21. juli 2015

sjal med gigapinner og pleddgarn

dette frustrerte meg umåtelig, da jeg hadde tenkt dette som et "innimellom"arbeid, med fikk ikke skikk på resultatet... så jeg måtte lage meg et system, og da virka det.
Moro å strikke på kjempepinner, men maskene blir fort så store at de knoter seg sammen...
Det går i allefall kjapt unna...

tre sjal på et nøste..

jeg begynte med 13, ikke ti... legger ut en maske i hver ende av arbeidet, . i praksis blir det jo fire. fram og tilbake uten å legge ut, deretter 2 i hver ende osv. Knalla til med 3 på siste omgang. Disse blir lange..

dundrepinner. Fett æsse---

resultatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar