Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 11. juli 2015

Velkommen Vepsen!

 6 juli

Ettersom fela skal selges til noen som liker å  mekke og muligens slakte, så må jo fruen ha wheels..
Så dermed kom vepsen i hus. ( Honda vision)

Litt kjedelig å se til, litt mindre fysisk, men for håpentligvis solid og lett å fikse om noe skulle oppstå.. Det er faktisk viktig!

Har aldri kjørt  noe som helst i Oslo før, men når en først skal fra Grenseveien og hjem... så er det jo klart en følger den sorte følgebilen med  mannen i.
Flaks, ikke en dråpe med vann i hue på ferden..
Så, her er vidunderet. Boks kommer, og vi må selvsagt pynte litt med litt klistremerker sånn at den får særpreg.

knipsa Frogner sett fra bakspeilet , mens jeg skravler med syklende Monica fra jobben..

Heftig display

100 % vepsedesign... Nå er jeg langt fra min Vespa lookalike

vizion!! bzzzzz

Registrert i Finnmark, bare fordi jeg kunne...

velkommen hjem!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar