Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 20. september 2015

EFIT 20 september

Vi kom sent hjem etter å ha sett Bølgen på kino i Oslo. En film om ei Vestlandsbygd, et ras, en flodbølge og en framtidig faktisk hendelse. Mye flotte effekter, men manuset kunne vært skrevet av en av elevene mine... God Norgesreklame da..

11.15 Leser litt i avisene fra i går

12.05 : vi leser avis,cavalieren har lagt seg godt til..

13.29 : opp og virk. Ny dusjsåpe. Lukter pære..mmm

14.53 : leser nettavisene, Mannen er en fjellformasjon som man vet kommer til å rase. .Men som vanlig med menn, så skjer det ikke stort. Heldigvis... men avisene holder spenningen oppe..

15.07 : Mannen er fotograf. Han spiser noe med ost, og da vil Mack minne han på at små hunder er svæært sultne..
16.16 : vi er i skogen.. Tardis sin tur til å løpe løs..

Bonus1 : innkalling , det kan vi!

Bonus 2 Kjenner at du lever med slike poteavtrykk

17.15 )()(/(/&&&""¤¤%&!!! Må gjøre alt på nytt... ( bilde fra filmweb var ikke så lurt)
18.02.... Sukk klessorteing og oppvask gjør seg ikke selv...
19.21 Dagen over

20.07 : korssting som gjelder nå
Og hva er greia med at blogginnlegget ikke finnes på EFIT siden??? Det er det dummeste...

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder!

    Jeg har enda ikke sett filmen jeg. Er født og oppvokst i nabobygda, så det er litt nært kjenner jeg. Hører de sier at filmen ikke er helt realistisk mtp tiden man har fra alarmen går da, men ja... :p

    Er jo ikke så langt unna den der mannen heller, barndomsbygda mi *ler* Om Lillemannen er like treig som Mannen blir det vel ikke noe denne gangen heller :)

    Det kommer opp en boks om autorisering når vi kommer inn btw, og linken din på EFIT siden virket ikke siste gang heller, som jeg fikk til ihvertfall :)

    Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!!
      sikkert artig for de fastboende også..Vi får håpe den venter litt med å rase, liten eller stor mann..

      den autoriseringa vet jeg pokkern hvordan jeg skal bli kvitt.. eieren av bloggen har lagt den den så vidt jeg vet... klikker den bare dit peppern gror..

      Linken min virker ikke? hmmm

      ( fikk ikke kommentert hos deg jeg, men har vært innom...)

      Slett
  2. Koselige bilder. Følger jo også med på Mannen, og nå også Oksfjellet - som er i nabobygda der jeg vokste opp. Der har de evakuert folk og dyr, da det holder på å rase ut der også..

    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  3. Spännande att följa din dag.

    SvarSlett