Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 7. september 2015

EFIT 7 september 15


Ja, den dagen her ble noe avkortet på dagtid, men sånn er det når en har 8.klasse, som krever deg fullt og helt... som det skal være, sånn ble det i dag ( avslutter utpå kveldinga, som vanlig)

6.26 : mopedister må sjekke morraværet. I dag blir det fint...

7.29 : Jeg har bare to hunder, men de lider ingen nød.. Bånd og dekken/dresser i fleng.. Nesten litt usmakelig

BONUS : je bor på læindet veit je.. Traktor i kø...


8.03 :" Eiriiiiiiiiiiiin!" småkrise avverget. Noen i klassen min hadde mistet skapnøkkel, og da må vi klippe lås. En lærer kjeder seg sjelden. Især ikke  på 8.trinn


fra 8.00 - 10.15 : Presentasjoner om seg selv og sin barndom med min nye 8 klasse. Da har man ikke tid med EFIT..
10.27 : første friminutt, og man fører fravær. Digitalt, så klart..
10.45-12.15 : tilbake hos  de håpefulle i 8C. Gruppearbeid om politikk, fagsamtaler i engelsk ( begynner å bli lei historien om Seema og Axel i rullestolen nå, men den er med god moral, og lett og forstå. ) Illustert med kollegaen ved siden av sin lille rose
13.33 : Glemte meg bort med kontorarbeid.. men  huska å kose meg litt med youhurtnøtter. Yum.. Tok med til kollegaene i dag, fant dem hjemme..

14.34 Trinnmøte, lærere 8.trinn. Trodde jeg knipsa ubemerka, men S ved siden av meg lurte fælt på valg av motiv.. Kanskje C har pene hender?

16.30 : mail sjekket, opplegg kopiert, digitale frustrasjoner delt, nye plasser til klassen laget, nå skal jeg HJEM!

17.23 Mack og Tardis på luftetur. Fin bommelom etter forbytte. Ja, jeg vet det er ekkelt tema, men det hadde vært verre om det ikke hadde gått så bra...så,det nevnes fordi jeg er lettet


18.07 : standard middagskombo hos meg. Broccoli med urtesalt, pasta med sitronpepper, , litt kjøtt ( steik fra i går) og sursøt saus til dipp..


19.12 : skins og hekling

20.01 : Me løvli huzzie

21.36 : tester ut veganer sjokkispudding.. Bemerkesesverdig godt...

Takk for i dag..











3 kommentarer:

  1. Hej :)

    Tittar in på din dag :)
    Vilka söta hundar :)
    Gott med yoghurt godis :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvarSlett
  2. Utrolig koselig å følge dagen din, og kjempeskøy at vi er flere nordmenn her ;) Kommer nok til å titte innom deg flere ganger :)

    SvarSlett
  3. Ja tänk va, dessa nycklar till låsen! Undrar hur många mina grabbar slarvat bort genom åren ...

    SvarSlett