Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 17. september 2015

Hva man ønsker seg aller mest?? Gjett liksom..

... skrev man  like etter midnatt... rimelig høy på noen bilder en hadde fått på en viss kjendisgruppe...

Så en kan jo i ettertid være takknemlig for at en stoppa der...
For hva en ønsker seg aller mest, det bør en tenke gjennom.... i alle fall når en fyller tjuetjueto, og skulle vite bedre ...

Så, for å svare på spørsmålet så er det selvsagt flere svar og flere nivåer på det svaret.

Ryggen er bra igjen, så takk for det...Sånn på det mest akutte plan

For menneskeheten som burde gå foran ens simple små behov, så kan en kjapt slenge på lista at vi var litt mer tolerante og litt mindre forutinntatt, og at vi fikk bedre evne til å samarbeide og se hva som bør gjøres for å bedre og redde denne kloden, og forholdet oss i mellom fremfor å krangle om hellige bøker, veskeprostitusjon og slikt..

Så, den er grei...

men for min egen del.... så er det jo en annen liste.. gjennomføringen er jo heller tvilsom , men ønske er ønske


Og den går omtrent så her :
¤ En dag med Alan Rickman ( ja, den henger høyt... jeg kan jo ikke svime av i så mange timer, så jeg vil jo da få litt tid på meg til å gjøre et godt inntrykk og nyte opplevelsen)
¤ Minst en dag til med pappa, og resten av familien.... ( jepp...Tåreperseønske som er umulig...)
¤ En bursta' til med mormors fantastiske sjokoladekake, bakt av henne selv.. ( også tåreperse)
¤ Eget hus/ leilighet ( snart....)
¤ Egen brukbar liten hundebil ( snart)
¤  miste lysten på usunn mat ( var jo der en stund)
¤ Crufts med min Tardis - som deltakere for Norge! ( mer mulig enn mye annet her på lista...)



ja, jeg tror vi går for den...

i fjor....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar