Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 27. oktober 2015

EFIT 27 oktober

Godt jeg  huska dagen da.... holdt på å glemme den i dag morges.. Selv om jeg har huska den hele forrige uke..
Nuvel,det gikk nå bra
6: 22  Gjeeeeesp.. Men vi har fine håndklær da..

7.29 : Morsom tid på året dette.. Vinter hanskene, og vinterhjelmen . Innerst stilongs, deretter strikka ull genser, fleecejakke, regnjakke, og muligens regnbukser. Legg til skjerf og bøff.. Jadda... men så lenge veiene er tørre, så kler jeg meg , jeg.... Vinterjakke om så..Ruter  kollektivtrafikk får ikke penga mine før jeg må..

08.01 : HINT det der er ikke dugg...  Men veiene var tørre

09.10 : pennalet mitt.. Egentlig hadde jeg hårstrikker og spenner i den... men det behovet er jo borte Liker fargene..


10.08 : fritime, lager utfyllingsoppgaver, verbtider, engelsk..

11-12 : har time, RLE med 8c. Vi snakker om jødedommen, og de har 1000 spørsmål..Ikke tid og sted for å ta bilde, bruker et bilde jeg har på plassen min

12.17 : Resepsjonen, skal skarpt til høyre for å ta lunsj... Ingen bør stå i veien for en lærer med lavt blodsukker..

13.14 : min supre fantastiske kollega !! han stilte opp for denne timen. Iler til engelsk..

14-15 : ble nå sittende med disse verboppgavene igjen... Illustrert av lapp/illustrasjon av en annen god kollega. Et mantra til tider... Det går jo bra

15.27 : laste opp oppgavene , sånn at de andre kan glede seg over dem. De ble mer og mer bisarre de utfyllings- setningene
Bonus!! Stine og jeg ruler kontoret ... ikke vett på å komme oss hjem

16.21 :  Murveggen til gymbygget fanger ettermiddagssolens stråler

17.05 : ute med gutta mine. Fant noen snøbær å ta bilde av. På barneskolen var det kult å poppe dem nære øret til medelevene. Lucky me, som klarte å sprute bærsaft i øyet til en av de kule jentene.. Timing er ikke alltid enkelt..

18 .11 : I følge jødisk visdom som vil en i det hinsidige ikke bare stå til ansvar for det gale en har gjort, men også de gleder en burde ha unt seg. jeg går klar for det i dag tror jeg...Kafe med venninne

19.19 : venninna mi har dratt, jeg gjør kål på zero'n..

20.17 : innimellom flyktningedebatter og halloween vs julebukk, så handler det mye om mat nå.. Kjøtt er visst ikke bra..

21 .25 : Kinesen koser seg, på skuldra mi som vanlig.. det kommer klagende  "yyh" om jeg flytter på meg..

22.17 : Ut og lufte kinesen. Og hyle litt mot månen??

23.04 : dagens siste bilde. Mack i gult høstlys..

Takk for i dag...

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Det ser ut att ha varit en händelserik dag! Ja, tänk vad de hittar på om mat.. vad som är farligt och inte. Det är ju konstigt att vi lever alls ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. men man skulle kanskje bli veggis??? Om jeg bare hadde likt salat bedre...

      Slett
  2. Vad ni verkar ha skön stämning på jobbet! Blir glad av att se det!

    SvarSlett